THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, October 31, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU...

selamat pengantin baru buat dikna. moga kekal hingga keakhir hayat.. awal2 pagi aku dah keluar rumah nak g umah dikna... bukan apernyer aku ni jadi pemandu pengantin g solek.. kat satu kedai andaman kat alor setar kedah ni.. tapi kesian aku tengok pengantin.. baju yang dia pilih tuan kedai tak siapkan lebih awal.. bila pakai baju jadi sesau.. sampai pinggang pun tak nampak bile pakai... setelah diubah suai.. pakai2.. zip pulak tertanggal.. tak ke haru jadinya.... adeh kesilapan teknikal...apa pun majlsi berjalan lancar hingga tamat.. tapi anak aku yang over...tengok tu gambor dier..

cenderhati aku bagi kat dier... ada bakat tak aku ni....
tengok tangan tu yang tak tahan.. kaki kepit mcm pengantin...
emm.. saper yang berkenan kat jejaka ni... siap dengan tengkolok dier lagi tu..
huhuhuhu anak umi ker ni....
SELAMAT PENGANTIN BARU ADIK NINA

0 comments: